Art of make up school, fritids och Jossans förlossning!

Vilken dag! Vaknade 04.30 imorse. Gjorde mig i ordning drack kaffe. Drog till Mariatorget för att möta Hayley( tjejen från australien). Vilken människa hon är! Helt fantastisk! Såå snäll och trevlig! Vi drack kaffe som man dricker tequila i tequilarace haha. Sminkningen blev häftig och bilderna hoppas jag blir snygga! :D Lägger upp dem när jag får dem. Å så kul det var! Igen, igen, igen!

På tal om "igen,igen,igen" så läste jag "Pettson och Findus tältar" för några av barnen. Igen, igen, igen sa dem. Visst sa jag med ett stort leende. Jag älskar den sagan och har alltid gjort det!

Findus har hittat en ihoprullad sovsäck som han leker med. När han går framåt så rullar den bakåt och när han går bakåt rullar den framåt. När han springer rullar den ännu fortare.
-Titta Pettson, titta!
-Jaha,mm, akta så att du inte trillar ner för tra...
-HJÄÄÄÄLP!!!
-Gjorde du illa dig Findus?
-Ja...Jag tror jag bröt öronen.

Älskar den delen!

Höll på att börja gråta på jobbet idag också... Jag satt vid samma bord som två av de underbaraste små krabaterna idag å så säger den ena "Ska du vara kvar efter jul?" Förmodligen ska jag ju inte det å det förklarade jag. Sen säger den andra tjejen. "Men Fröken vi älskar ju dig" Jag smälte totalt och ville inte alls tänka på den dagen då jag ska lämna dem! Infact I'm crying right now... Fy! Vill inte!! Å vad jag kommer att sakna "mina ungar". Allihop!

Träffade Jossan när jag kom hem. Oj vad vi babblade. :P Snackade en massa om hennes förlossning. It made me scared... :P Men det stoppar mig inte från att vilja ha barn en vacker dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: