NÖRD

Full rulle! Först jobbade jag 12.15-17.15 på fritidset. Fick alla papper osv. Dessutom finns tydligen en möjlighet för mig att få fortsätta nästa termin. :D Sen Åkte jag med syster och Max till syrrans dansträning i Väsby. Max hjälpte mig finurla lite med kameran till bröllopet.:P Dessutom gick vi in på Elgiganten och kikade på mobiler och kameror. Vi gick dock ganska fort därifrån. Det var nämligen en man som väääldigt obvious förföljde mig är inne. Han ställde sig en metter ifrån mig och bara stirrade på mig. Usch! Det tyckte vi var läskigt så vi drog därifrån. Sedan hem och levla lite nördigt på Mafia Wars. Nu sitter jag här och väntar på fler energi poäng så jag kan levla igen. :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: