Plans to make plans

Lång dag! Vaknade tidigt imorse med sömnen i ögonen vilket kändes som grus! Kom iväg till jobbet där en hel förskoleklass väntade. Först läste jag Rödluvan för dem och efter det så diskuterade vi sagan. Handlingen, budskap och svåra ord. Sen gick vi ut och tro mig...det är inte helt lätt att hålla koll på 25 ungar själv! Men det gick bra! Sedan hade vi fruktstund medan vi lyssnade på "Karius och Baktus" två tandtroll. Sedan lite "Röris" vilket är typ lugn aerobic eller något. Sedan lunch, rast, uteaktiviteter, mellis. Efter det skulle jag vara inne med ungarna samt en annan vikarie(som inte dök upp förrän 16.00 då det var frukt time) så ja fick vara själv med alla 1:or och 2:or på fritids. Jag satte på filmen "Happy feet" och några andra pysslade. Allt gick bra! Sedan hade vi fruktstunden tills vi sammlade ungarna på en annan avdelning. 17.15 fick jag gå hem. =) Nöjd med dagen och längtar tills på måndag!

På måndag ska jag även sitta modell för en Australienskstuderande vid Art of makeup school i Stockholm. Moulin Rouge tema! Fy vad kul!! :D

På söndag ska jag träffa bruden/mamman för dopet och bröllopet. Plans to make plans typ.  

Inatt jobbar jag och Peter som vanligt fast för sista gången på Premo. Börjar 03.30. Hoppas på powernap innan det.

Nu är det middag. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: